Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pilot-RC 40% Extra 330SC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    ZDZ 180 får veldig med skryt, sterker enn 200cc firebanger blir det sagt. Men skeptisk.
    EF 60" Edge. Torque.
    EF 91" Extra. Hacker Q80-8M
    3DHS 92" Edge. Hacker Q80-8M
    CARF/Skygate Viper. Merlin 200XBL
    Multiplex FunCub XL on floats.
    Jeti DS-16

    Comment


    • #32
      Ja jeg har hørt mye bra fra Usa om den zdz-180'n. Proflow-Dave skryter den opp i skyene. Men den låter jo ikke som en quad da

      Comment


      • #33
        Fikk tatt et lite overblikk på denne idag - tøff sak!

        Veldig grov filmsnutt, glemte min trofaste Mac på kontoret så denne er fikset med crappy WMML, usj. Men, ettersom jeg så på youtube var det ingen slike snutter som viste kittet i sin helhet, så hvorfor ikke!



        Samt, et par bilder.

        Click image for larger version

Name:	pappsen_trener 001.jpg
Views:	2
Size:	84.0 KB
ID:	591428Click image for larger version

Name:	pappsen_trener 002.jpg
Views:	2
Size:	101.7 KB
ID:	591429Click image for larger version

Name:	pappsen_trener 003.jpg
Views:	2
Size:	83.8 KB
ID:	591430Click image for larger version

Name:	pappsen_trener 008.jpg
Views:	2
Size:	94.0 KB
ID:	591431Click image for larger version

Name:	pappsen_trener 009.jpg
Views:	2
Size:	25.0 KB
ID:	591432
        ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

        Comment


        • #34
          Veldig bra

          Comment


          • #35
            Det drøyer litt før jeg får min
            Men jeg har skaffet meg 10stk savox-servoer. 6stk 1256TG og 4stk 2270sc. Jeg har fått meg mange gode forumvenner i Usa, og flere og flere går for savox i sine gassere. Så etter litt snakk og inspirasjon fra dem vil jeg prøve disse. Jeg har savox i min 48'' og dem har vært bare snille Har sagt flere ganger at jeg skal prøve dette, men nå er det tilfellet. Har også 4stk 1256TG i mustangen min (lurer forresten på om den kommer i lufta i år ).

            Men ettersom det drøyer med 330'n min klarte jeg ikke å vente, så jeg har kjøpt meg en stor modell denne uka som jeg putter savox i. Kommer ikke til å lage noen monteringsblogg på denne da folk antagelig lurer på hva jeg driver med. Det har vært litt for mye kjøp og salg siste 2-3 årene..........noe jeg ikke er stolt av ...............modellfly er gøy!!
            Men hadde litt cash etter noe flysalg, så da ble det litt for lett og handle.
            Men jeg kommer til å legge ut film og brukererfaringer på disse servoene. Det blir ikke noe løgn her

            Hva jeg gjør når 330'n dukker opp vet jeg ikke. Den må lagres et annet sted, og jeg håper kanskje jeg kan bygge en ''billig'' modell med savox i denne også.....ja de er jo noe rimligere enn Hitec, og i følge folk over dammen like bra. Kanskje med en DLE-170 som et alternativ også. Vi får se, det har vært endel inpulskjøp i det siste så jeg tror ikke jeg skal planlegge for mye.

            Er det noe framgang på din da Alf?
            Last edited by anders e; 13-09-12, 21:26.

            Comment


            • #36
              Pilot-rc 40% extra 330SC

              Hva er det som dukker opp da Anders? Blir jo nysgjerrig!

              Joda, solgte akuratt begge 50cc modellene mine samt DA60'n gikk til en kompis av Kenneth ( eller hva keno? Hvor sender jeg den?! Halloooo?! ) så plutselig hadde jeg 10stk 7955TG, 3stk 7954TH og 2stk 5665MG - alle med SWB servohorn klar til denne 40% saken.

              Samt Booma dual switch/kill mm.

              Bedre plass og litt mindre slunken lommebok fikk jeg også.

              Mintor220 levering ser ut til å ligge i rute, bør vel ligge på benken innen en ukes tid - om jeg har forstått rett.

              Kabel&servo salat -

              Click image for larger version

Name:	bilde (19).jpg
Views:	1
Size:	112.5 KB
ID:	592897
              Last edited by alflovvold; 13-09-12, 21:56.
              ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

              Comment


              • #37
                Hva tenker du å bruke av annet oppsett. Smartflyplate? Lipo?life?

                Anders: Nå må du slutte med dette hemlighetsgreiene, hva har du funnet på nå
                Har du kjøpt deg Cub eller kanskje ny Decatlon
                Terje Egeberg
                "Opp ska det og det får bare virke"


                38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                3DHS slick 89" EME 60.
                3DHS Slick 71"

                Comment


                • #38
                  Re: Pilot-rc 40% extra 330SC

                  Han har kjøpt større warbird

                  Mvh
                  Alf
                  ____________________________
                  Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by Tertitten View Post
                    Hva tenker du å bruke av annet oppsett. Smartflyplate? Lipo?life?
                    Tipper det blir en smartfly-plate eller lignendes i denne omgang, blir jo 3servoer pr.vinge. Uhh..

                    Haha ja, Anders har kjøpt warbird igjen! Med DA200?! Dette blir gromt!

                    ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by alflovvold View Post
                      Haha ja, Anders har kjøpt warbird igjen! Med DA200?! Dette blir gromt!
                      Litt OT men hadde jo håpet ahn tok litt snavr og kjøpte en slik

                      ____________________________
                      Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

                      Comment


                      • #41
                        Det får jaggu holde med en warbird

                        Comment


                        • #42
                          Fint å kunne montere hele skiten innendørs, og samtidig ha plass til å gå rundt! På tide! Blir artig å bygge seg ordentlig mekkegarage etterhvert..

                          Min står å venter på at Mintor220 dukker opp, samt giddalyst. Hehe.. Ikke så dårlig tid merker jeg, gleder meg ironisk nok mest til indoor sesongen nå i godt selskap!



                          Click image for larger version

Name:	Ymse_krill_Epp 001.jpg
Views:	1
Size:	118.3 KB
ID:	593024
                          ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                          Comment


                          • #43
                            Gleder meg til å se denne i live. Ser for meg at det skjemaet er enda finere på denne store

                            Comment


                            • #44
                              Knallfin modell/skjema! Skulle vært i compositte da, men balsa får funke i denne omgang!

                              Den er såpass stor at jeg må ha jekken klar der for å komme til undersiden! Hehe
                              ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                              Comment


                              • #45
                                Knall fin denna Alf,tøft og se den er så stor at du trenger bil jekk til den
                                Ronny Andreassen
                                Sunndal/Vinnu
                                Fei Bao T-45 GosHawk 1:5,5
                                3DHs 33" EPP
                                JR 9303 2,4

                                Comment

                                Working...
                                X