Unconfigured Ad
Collapse
Predator F3F
Collapse
X
-
-
Sikkert sant det du sier. Men har prøvd DS et par ganger og det var ikke så lett å treffe på løftet som det er på simulatoren. Artig er det uansett...William Jul Ringkjøb
Bodø MFK
If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...Comment
-
Simulator er og blir simulator. Med en perfekt kant blir det ikke så turbulent... Er som å se på profiler i ett profilprogram. Når får man perfekt luft som står helt i ro eller med perfekt retning/styrke, konstant fuktighet og trykk?Comment
-
..!
Da er jeg med en gang ute etter noe enda bedre, og da må det være en skikkelig F3F bane og DS muligheter. Irriterende at det ikke er sideror (faktisk, Joog at den er ustabil i bruk.
Det siste kan være operatøren her, men bortsett fra det så har den en fenomenal dynamikk, og svært realistisk gjengivelse av F3F.
Mangler turbis også, men men..
1000 kroners-spørsmålet er da. Hvilken simulator er bedre på DS og/eller F3F idag?
Den må jeg bare ha!Mvh
Gudmund
Greit med skygge, så lenge det er fra en Cumulus..
Har muligens noe med for mye lynlim å gjøre.Comment
-
Plagdes selv med å få sideror til å fungere. Det du må gjøre er å gå inn på options --> controls --> configure --> og velge riktig kanal på sideror. Hos meg er det nr 3.
Har prøvd å finne ut hvordan man kan endre tyngdepunktet på modellene. Tenkte å flytte det litt bak for å se om man kan flikke modellene i svingene. Ville vært enda mer realistisk da.William Jul Ringkjøb
Bodø MFK
If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...Comment
-
Jeg har tidligere brukt SSS (Slope Soaring Simulator) en del. Den har F3F-bane og DS-muligheter. Synes den var OK. Spesielt moro å teste F3F-runder på den. Litt kronglete og sette opp, men når du først hadde fått den opp så funka den nokså ålreit til å være gratisvare i alle fall. Link: http://www.rowlhouse.co.uk/sss/
Og så er det ganske kul å ha som skjermsparer på PC'n da
Skal teste denne CRR-saken også og se åssen den er i forhold
Jo. Du har kanskje prøvd begge og kan komme med en kvalifisert uttalelse om hva som duger best av dem???Comment
-
Ja Thomas R sa det, så jeg visste det, men om seilflyging på G4 er like tragisk som på G3,5, så går CRRC vs Realflight en høy gang på flydynamikken..
Men sett at de fixa på den og fikk det til på en F3F bane, da kunne jo både nordnorge, trøndelag, M & R og sørlandet ha flydd konkurranse online ikveld.... Ja hele hurven for den del
Hadde ikke det vært greit?
Da tenker jeg det hadde vært mange som hadde vært gira på høyt turtall når våren plutselig er der..Mvh
Gudmund
-
Ja Thomas R sa det, så jeg visste det, men om seilflyging på G4 er like tragisk som på G3,5, så går CRRC vs Realflight en høy gang på flydynamikken..
Men sett at de fixa på den og fikk det til på en F3F bane, da kunne jo både nordnorge, trøndelag, M & R og sørlandet ha flydd konkurranse online ikveld.... Ja hele hurven for den del
Hadde ikke det vært greit?
Da tenker jeg det hadde vært mange som hadde vært gira på høyt turtall når våren plutselig er der..
SSS har en sånn online flerbrukersak. Dog i følge dokumentasjonen litt underutviklet, men verdt et forsøk kanskje???Comment
-
Var litt kronglete å sette opp husker jeg, men jeg kan lage en liten how-to på det så fort jeg får frisket meg opp litt på den. Lenge siden jeg har brukt den nå sjø
Har heller ikke fått ordnet meg interface til senderen min enda så jeg får ikke testa. Skal få tak i meg og sette opp så vi får testa oss litt så fort det blir åpne butikker igjenComment
-
"Skal få tak i meg og sette opp"
Ja, og så bygge en Predator? ?..hehe.
Hadde vært moro å få til, dessuten trenger jeg å utvide PC-horisonten min litt (endeeel..)Last edited by Soarer; 29-12-08, 02:05.Mvh
Gudmund
-
Herlig & inspirerende film ! Jeg ble så inspirert at hytte på Bud Camping ble bestillt idag.
Alt er klart for Seilfly På Vårlige Vinder 2009 !!
For de som ikke vet datoen så er det 01.05 - 03.05.09. Jeg kjører ned torsdag kveld.Hans Petter Ytterbø
Trondheim
RCRCM; Strega F3F
RCRCM; E-Typhoon
RCRCM; Predator V1 F3F
Wildflug; MDM Fox
CA-Models; Epsilon m/ MVVS61
Cambrian; Spitfire Funfighter m/ OS 15
ESM; Seafury m/ MVVS 40
ESM; FW-190 m/ OS FT-160 Twin
ESM Seafury m/ OS FT-300
+ en velbrukt Vectorving som egner seg best som sitteunderlag...Comment
Forum Bottome ADS