Unconfigured Ad
Collapse
Sbach 342 Pilot Rc 40%
Collapse
X
-
#152 UnapprovedJeg skjønner rett og slett ikke disse problemene.
Det skal faktisk ikke være nødvendig å baffle disse. Er du sikker på at den ikke er for mager?
Jeg har kun skrudd inn H nåla mi 5min, og det var etter 2-3 turer.
Og, blir det ikke nesten værre da å fly uten cowling? Luften treffer vel ikke sylindra så godt.
Bare lurer.Comment
-
Grattis med maiden.
Men synd det skal v're så mye ball hele tiden. Har alltid trodd bensin modeller bare funket og at det var så mye bedre enn nitro. Nå er jeg etter hvert blitt av en helt annen oppfatning dessverre...
Har du åpnet skikkelig under kroppen da? Her trengs vel det for å få gjennomstrømning av lufta.arhennie
MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
http://hadelandmfk.no/
www.henniehobby.no/arneComment
-
[QUOTE=anders e;283420]Jeg vil se film[/QU
kommer så fort jeg får lastet det inn på detta jævla neettet.halv time for å laste snutten.Last edited by syver; 09-06-11, 08:01.Terje syvertsen
www.ModumModellSportklubb.com
3dhs edge mintor 38
C-arf edge dle 111 v3.
C-ARF extra 330l da 100.Comment
-
Terje syvertsen
www.ModumModellSportklubb.com
3dhs edge mintor 38
C-arf edge dle 111 v3.
C-ARF extra 330l da 100.Comment
-
Du syver, det finnes en knapp på kamera som kan brukes, sooooooooom hetter det. Sitter kanskje fast?Terje Egeberg
"Opp ska det og det får bare virke"
38% Carf Sukhoi ZDZ 180
40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
35% Pilot Extra 330 DLE 120.
3DHS slick 89" EME 60.
3DHS Slick 71"Comment
-
Grattis med første tur ja! Hvordan føltes det ut i luften?
Synd det blir litt mye motorskruing på deg, men dette må da ordne seg fint!
Jeg ville også tro at baffling ikke var nødvendig på denne, så lenge det er utluftning nok i bakkant? Ikke allverdens erfaring selv, og kanskje ikke helt relevant, men på 50cc Sbachen min åpnet jeg bare cowling nede mot bakkanten, funker fin fint.
Ikke målt tempen riktignok, men den får da kjørt seg bra..ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%
Comment
-
Etter å ha lest en del på div fora, så er nokk konklusjonen klar. Bafling er nødvendig på Sbach.
Dette er okså konklusjonen jeg og andre har også, etter gjennomgangen av problemene i går.
Håper jeg rekker å ha dette klart til i morgenTerje Egeberg
38% Carf Sukhoi ZDZ 180
3DHS slick 89" EME 60.
3DHS Slick 71"Comment
-
Comment
-
Baffling på Sbachen er nok en nødvendighet, mine funker bra, men er ikke helt komfortabel med de enda.
Skal forsøke å bygge de ut litt mere så får vi se hvor vi ender opp.Comment
-
Trist syn den snuta til Yak`n
Begynte i natt på bafling, og ble ferdig nå i ettermiddag med grovmontering. Testet dette nå i kveld, med positivt resultat. Kjørte lenge nå med litt power. Temp 101 og 115. Så jeg regner med att den blir perfekt i flukt nå. Forsøkte ikke noe spesiel justeringer nå, L står 10 min over fab, innstilling og H står 20 min over, så den går rimelig rik. Har nå satt begge nålene 10 min over fabrikkinnstilling, og vil begynne å justere etter litt forsøk i lufta.
Etter litt lesing på nette på "Bafling Sbach" leste jeg at det var stor fordel å tette hullet under motoren i front også. Jeg forsøkte dette ved første oppstart der målingene er foretatt. Når jeg fjernet tettingen igjen steg tempen 5-10 grader. Så jeg vil forsøke å ha dette tett når jeg skal forsøke å få den i lufte igjen.
Jeg har også åpnet spaltene bak understellet også. Skal legge ut noen bilder når alt er ferdig i morgen. Covlingen står å tørker nå. Har lagt på litt glassing av bafflingen, og skal male på litt farge i morgen
Har fått igjen trua nåTerje Egeberg
38% Carf Sukhoi ZDZ 180
3DHS slick 89" EME 60.
3DHS Slick 71"Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment