Unconfigured Ad

Collapse

Sbach 342 Pilot Rc 40%

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ruduz
    • Jul 2005
    • 847

Hehe ja... hjernen kobler ikke helt bestanding Dæven for et sideror som henger på veggen der da,,

Kommet noe lenger..?
    All you need is love

Comment

• Tertitten
      • Dec 2007
      • 3014

Ja, i går kveld annkom eeeeeeeeendelig motor.Så hele kvelden ble viet hobbyrommet. Motor er tillpasset og frontplate behørlig limt og skrudd.
      Måtto jo sette på cowling også for å se hvordan det hele ble God plass, blir ingen ekstra hull her.

Regner med teststart i kveld
      Attached Files
      Terje Egeberg
      "Opp ska det og det får bare virke"

38% Carf Sukhoi ZDZ 180
      40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
      35% Pilot Extra 330 DLE 120.
      3DHS slick 89" EME 60.
      3DHS Slick 71"

Comment

• johanngj
        • Nov 2007
        • 533

Dette blir helrått! Skal du vurdere skiver på boltene i firewallen? Baffle litt så luften treffer enda bedre?
        Med vennlig hilsen
        Johannes Gjessing GMFK
        || JETI DS-16 Carbon || Baudis FOSA F3F || TUD Freestyler 4 || Paritech DG303 Elan Acro 1:2,2 Turbin IQ 160+ SE ||

Comment

• Ruduz
          • Jul 2005
          • 847

Hehe regner med at skiver på firewall kommer på når han fester denne for godt

Det der så meget bra og tøft ut..... Teststart i kveld ja, går unna jo!
          All you need is love

Comment

• Tertitten
            • Dec 2007
            • 3014

Originally posted by johanngj
            Dette blir helrått! Skal du vurdere skiver på boltene i firewallen? Baffle litt så luften treffer enda bedre?
            Jammen er dere skarpe i blikket, og virkelig finstuderer Flott at det blir lest.

Ble bare litt rask montering for tilpassing etc. Dere skal få nye studiebilder i kveld, som viser etter at jeg har limt og ferdig. He, he

Bafling ja???
            Hvordan har det gått med deg Razzle? har du kommet i mål med temp.problemet ditt. Ble det bafling på din?
            Mulig jeg tester litt forsiktig og måler før jeg gjør noe, lar vere å montere platene i bunn de første turene for å se. Men har ikke helt bestemt meg enda, kan hende jeg tar det med en gang, vi får se.
            Terje Egeberg

38% Carf Sukhoi ZDZ 180
            3DHS slick 89" EME 60.
            3DHS Slick 71"

Comment

• Guest

#126 Unapproved
              Skal ikke være nødvendig med baffling på denne. Viktigere er vel at luften kommer ut under. Der gjør mange feil.
              Mye utlufting under!

Comment

• Tertitten
                • Dec 2007
                • 3014

Noen bilder fra kveldens økt.
                Ble ferdig og motor startet. Ble jo selvfølgelig styrtregn umiddelbart etter oppstart, så det ble kun ett par min.Men den startet på 4 slaget

Nå reiser jeg på hytta i morgen så det skjer ikke mer på denne nå før på søndag. forsøker med litt innkjøring da. Venter på flenser så jeg får begynt å lage benn også til uka.
                Attached Files
                Terje Egeberg

38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                3DHS slick 89" EME 60.
                3DHS Slick 71"

Comment

• Tertitten
                  • Dec 2007
                  • 3014

F..........ens vær.

Hadde jo rigget opp for å kjøre litt, da det ble striregn. Var bare å rigge ned igjen.
                  Attached Files
                  Terje Egeberg

38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                  3DHS slick 89" EME 60.
                  3DHS Slick 71"

Comment

• Ruduz
                    • Jul 2005
                    • 847

Flotte greier! Forsvinner ikke noe sted den firewallen der. Typisk med regn ja.... Du har ikke tak under hverandaen da? :P
                    All you need is love

Comment

• alflovvold
                      • Sep 2009
                      • 5527

Ja det helv.. været går meg litt på nervende for tiden. Men dette blir bra!

Vel, imorgen skal jeg by på hus. Er jeg heldig blir det opp mot 60m2 hobbyrom/verksted på meg. Wish me luck!

Får vi huset har jeg fått OK av kjærringa å kjøpe meg stort fly. Så får vi se da...

Pokkers budgiving, får hjerteinfarkt av sånn! Hehe..

Men jo, tilbake til tråden - stå på! Dette blir smukt. Jammen blir dette artig å se på til Hucken..
                      Last edited by alflovvold; 31-05-11, 23:34.
                      ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

Comment

• Ruduz
                        • Jul 2005
                        • 847

Originally posted by alflovvold

Vel, imorgen skal jeg by på hus. Er jeg heldig blir det opp mot 60m2 hobbyrom/verksted på meg. Wish me luck!

Får vi huset har jeg fått OK av kjærringa å kjøpe meg stort fly. Så får vi se da...

Men jo, tilbake til tråden - stå på! Dette blir smukt. Jammen blir dette artig å se på til Hucken..
                        Ojj ojj såpass! Hmm pussig du nevner det, jeg driver også å byr på et hus med 60m2 med hobbyrom...

Nejda,,! lykke til da får vi krysse det som krysses kan!
                        All you need is love

Comment

• Tertitten
                          • Dec 2007
                          • 3014

Originally posted by alflovvold

Lykke til med budgivning. Er spennende slike ting
                          Terje Egeberg

38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                          3DHS slick 89" EME 60.
                          3DHS Slick 71"

Comment

• Jon M
                            • May 2009
                            • 662

Fin modell!
                            Gleder meg til å se video av denne
                            Mvh Jon Martin Johansen |Tlf: 94977980| Min hjemmeside: Modellflyger1 - Jon Martin
                            Harstad MFK

Futaba 12FG

ExtremeFlight Yak 54 110" | 3W 110iB2 CS |
                            Slick 360 | Elektrokonvertert
                            ExtremeFlight Edge 540T EXP 48"
                            Phoenix Decathlon | ASP.70
                            Hexacopter

Comment

• Razzle
                              • Jan 2004
                              • 266

Originally posted by Tertitten
                              Jammen er dere skarpe i blikket, og virkelig finstuderer Flott at det blir lest.

Ble bare litt rask montering for tilpassing etc. Dere skal få nye studiebilder i kveld, som viser etter at jeg har limt og ferdig. He, he

Bafling ja???
                              Hvordan har det gått med deg Razzle? har du kommet i mål med temp.problemet ditt. Ble det bafling på din?
                              Mulig jeg tester litt forsiktig og måler før jeg gjør noe, lar vere å montere platene i bunn de første turene for å se. Men har ikke helt bestemt meg enda, kan hende jeg tar det med en gang, vi får se.
                              Hallo tertitten
                              Har bygget om bafflingen på høre sylinder, men pga. Dette he....s været har jeg ikke fått testet det i lufta enda. Ruset litt motor på bakken og så langt så det ut til å funke. Skal sende deg en rapport når jeg har fått prøvet litt mer.
                              Tror kanskje baffling vi gjøre seg på Sbachen din også.

Comment

• Tertitten
                                • Dec 2007
                                • 3014

Originally posted by Razzle
                                Hallo tertitten
                                Har bygget om bafflingen på høre sylinder, men pga. Dette he....s været har jeg ikke fått testet det i lufta enda. Ruset litt motor på bakken og så langt så det ut til å funke. Skal sende deg en rapport når jeg har fått prøvet litt mer.
                                Tror kanskje baffling vi gjøre seg på Sbachen din også.
                                Er det den fremre eller den bakre sylinderen som blir varm?
                                Har kjørt en tank i dag, uten cowling, og den frenre sylinderen blir en del varmere enn den bakre. Forhold 80/100 Grader. Merker godt at den er en del varmere.

Skal ta en tank til i morgen, så blir det ikke mere kjøring på bakken.
                                Den starter lett, trottler greit, grei respons også. Måtte inn ca 10 min på L nåla før den begynte å gå litt renere. Putret fært i starten.
                                Terje Egeberg

38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                                3DHS slick 89" EME 60.
                                3DHS Slick 71"

Comment

Working...