Unconfigured Ad

Collapse

Sbach 342 Pilot Rc 40%

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ruduz
    • Jul 2005
    • 847

Originally posted by Tertitten
    Takker for det
    Ja, Pilotsettene er veldig enkle å montere og veldig komplette. Dette er andre pilotsettet jeg monterer, og det blir helt sikkert ikke det siste. Skal du kjapt på vingene med en ny modell, er dette vertfall en fabrikat å vurdere, og ikke minst flyr de meget bra.
    Gleder meg virkelig til å dra denne opp Men det blir ikke noe hastesak dette her, skal bruke gooood tid å prøve å få det litt ryddig.
    Hehe ja blir spennende! Vet du hvordan denne flyr i forhold til 30cc utgaven? Det blir sikkert en stoor forskjell der.
    Men skal den flys på Huck'n eller?

Er traks fedig med min noe mindre pilot Yak. Fått installert alt det elektriske, mangler bare å få tid til å programmere skiten og noe småtteri. Men det fårn ta etter eksamen.
    Et par bilder av ledningshelv**

Sent from my Galaxy S using Tapatalk
    All you need is love

Comment

• Tertitten
      • Dec 2007
      • 3014

Ruduz, hvor får du tak i de mpx festene? de var gromme. er jo helt håpløst å få dem fra hverandre ellers.
      Finner det sikkert ut selv også, men da slipper jeg å leite

Ellers så det vel greit ut oppi "rommet" ditt.

Har ikke fått gjort noe mer jeg enda, bortsett fra å bestille andre batterier en det jeg først tenkte.samt servoarmer.
      Terje Egeberg
      "Opp ska det og det får bare virke"

38% Carf Sukhoi ZDZ 180
      40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
      35% Pilot Extra 330 DLE 120.
      3DHS slick 89" EME 60.
      3DHS Slick 71"

Comment

• alflovvold
        • Sep 2009
        • 5527

Bytter du ut de som følger med i kittet, eller var det ingen med? Dvs. glassfiber `ish armene.. Funker fint på min "lille"..

Den MPX løsningen var fin, skulle nok gjort noe slikt selv - kan fort bli litt slark i de kontaktene fra servo inn i rx, særlig hvis man drar litt for mye i ledningen..
        ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

Comment

• Ruduz
          • Jul 2005
          • 847

Men det er jo en start. En ting om gangen vettu
          Disse kontaktene har de hos autopartner, men sikkert andre steder også. Klikk så sitter hann kontakten på plass i sokkelen. Kjekt og praktisk for montering på stripa.
          Joda, ble greit, men hadde egentlig ønske om å skjule alt under monteringsplata. Men det ble litt hekkmekk så tok meg ikke tid til det.. heh..
          All you need is love

Comment

• Tertitten
            • Dec 2007
            • 3014

Originally posted by alflovvold
            Bytter du ut de som følger med i kittet, eller var det ingen med? Dvs. glassfiber `ish armene.. Funker fint på min "lille"..

Den MPX løsningen var fin, skulle nok gjort noe slikt selv - kan fort bli litt slark i de kontaktene fra servo inn i rx, særlig hvis man drar litt for mye i ledningen..
            Bestilte SWB armer 2". Da slipper jeg å skru så mye småskruer he,he + at det er litt "bling" og jeg har servoplate fra SWB til sideroret og da måtte jeg ha ditto armer på resten syntes jeg.

Ellers er det bestilt MPX klips Det så så kjekt ut.
            Terje Egeberg

38% Carf Sukhoi ZDZ 180
            3DHS slick 89" EME 60.
            3DHS Slick 71"

Comment

• Guest

#81 Unapproved
              Ble noen mpx på meg også gitt

Comment

• Jostein
                • Jan 2008
                • 1161

30cc du har ruduz? Hvordan funker det med skywriter i den? Mye røyk?
                Jostein Gjelstad - Horten - Condor Mfk - jostein@gjelstad.net - http://www.cmfk.no

Comment

• Ruduz
                  • Jul 2005
                  • 847

Originally posted by Jostein
                  30cc du har ruduz? Hvordan funker det med skywriter i den? Mye røyk?
                  Nei, har ikke skaffet meg 30cc enda. Dette er 107" utgaven, med en TMM 106 som jeg er litt spent på.
                  Har ikke testa røykpumpa, men vet den fungerer helt greit da jeg har brukt samme type pumpe før på et annet fly. Vet ikke hvordan denne fungerer med en 30cc, men det bør vel da gå greit.....?
                  All you need is love

Comment

• Tertitten
                    • Dec 2007
                    • 3014

Står stille her nå
                    Prioriterer nytt hobbyrom ,så jeg får plass til denne tassen. Har den stående hos syver,da jeg ikke har plass hjemme akkurat nå.
                    Men ett greit påskudd for å få laget nytt rom og få ryddet litt
                    Terje Egeberg

38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                    3DHS slick 89" EME 60.
                    3DHS Slick 71"

Comment

• Ruduz
                      • Jul 2005
                      • 847

hehe... du måkke ha så store fly gutt!
                      All you need is love

Comment

• Tertitten
                        • Dec 2007
                        • 3014

Du har rett i det, det er jo ikke str. det kommer an på sa brura
                        Men det er jo artig med noe som syns litt også da.
                        Terje Egeberg

38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                        3DHS slick 89" EME 60.
                        3DHS Slick 71"

Comment

• Guest

#87 Unapproved
                          Går fort til huck'n nå Terje Men det fixer du.
                          Har jeg flax får jeg startet ''traineren'' min på fredag.

Comment

• Tertitten
                            • Dec 2007
                            • 3014

Originally posted by anders e
                            Går fort til huck'n nå Terje Men det fixer du.
                            Har jeg flax får jeg startet ''traineren'' min på fredag.
                            Med dårlig værmelding for helga, regner jeg med at "bua" er helt ferdig i løpet av ett par dager til Da kan jeg konse på montering, og det tar ikke mange kveldene.
                            Så Maiden er planlagt på Huchfesten, men blir ikke noe extremflyging med den da. Så er jo frågan om motoren kommer tidsnokk da

Ellers blir det artig å høre/se "trainer`n" din , og om dette blir noe for deg, er jo acrofly, men ikke akkurat 3D maskin.Samtidig kan det jo vere fint med en kosemaskin også da, også er det jo litt showefaktor på en slik en.

Lykke til med maiden
                            Terje Egeberg

38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                            3DHS slick 89" EME 60.
                            3DHS Slick 71"

Comment

• Tertitten
                              • Dec 2007
                              • 3014

Gratulerer med dagen til alle

Ja, ble ferdig med "bua" i helga, jammen godt å få skikkelig arbeidsrom.Nå er det en fornøyelse å kos å sette seg her inne, og forsiktig komme i gang med monteringa.
                              Syver hadde så vidt startet med å plassere inn plate og siderorsservo. "karbonplate" ble en jukseplate men det ser litt stilig ut. Platen er laget av syltynn finerplate som er trekt med karbon trekk. Ble litt tøft syns jeg.
                              Ellers har jeg begynt å lodde servoledninger til vingene. Eller lodde er egentlig feil.Har fått tak i loddehylser fra "vürtmannen" i klubben.
                              Skikkelig kjekke greier. Bruker kun lighter og det blir garantert skikkelig lodding.Kan anbefales.

Tenkte å bruke lifepakker , men kjøpte nye lipopakker i stede. Blir jo en del lettere, selv i denne str. er det greit å holde vekta nere.
                              Attached Files
                              Terje Egeberg

38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                              3DHS slick 89" EME 60.
                              3DHS Slick 71"

Comment

• arhennie
                                • Mar 2008
                                • 4316

Grattis med nytt rom Terje.
                                PS! Du har glemt en list
                                arhennie

MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                                http://hadelandmfk.no/
                                www.henniehobby.no/arne

Comment

Working...