såpass..ja.. ja får håpe skattefuten er snille mot dere da
Unconfigured Ad
Collapse
Krill - Yak55 102"
Collapse
X
-
Tja.. Er ikke så ille pris. Denne er jeg keen på: CARF Tucano turboprop m/JetCat SPT5
Lommeboka derimot...Tom I. ArntsenComment
-
Har nok mer fornuftige "les-kjedelige" ting å bruke penger på gitt! Men går jo ann å drømme litt..
Dobbel pris kontra balsa-leke, men så føles det jo ut som noe helt annet! Og jammen føles det helt annet når man gruser den også, tro meg - jeg har prøvd!
Feit den Tucanoen.. hoho!Last edited by alflovvold; 06-03-13, 19:13.ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%
Comment
-
Krill har fått seg nye hjemmesider! Et godt løft!
Úvodní strana
Om noen skulle være intresert vurdeeeerer jeg å selge Yakèn til fordel for mer galskap. PM meg isåfall.
ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%
Comment
-
Krill - Yak55 102"
Hehe ja, noe sånt!
Comment
-
Noen som vet om man får kjøpt topp-lageret på Hitec79XX serien løst et eller annet sted? Hmm..ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%
Comment
-
Last edited by Deluxe3D; 10-04-13, 15:35.Simen Andresen
DX-18 TUSEN TAKK PAPPA!!!
EF 91" Extra
EF 70" Extra
EF 48" MXS
HK 51" Slick
Indoor: RJ MX2 VPP, RJ MX2 10-9l, Arrow V6
Takk til:
Autopartner
Smallsize
Anders eComment
-
Kan få ett av meg ogsåEF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
EF Yak-54. 110"
EF MXS 83"
GB Yak-55 2,2m
Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
Takk til:
Autopartner.se
http://www.youtube.com/my_videos?feature=mheeComment
-
Oh, hadde vært flott!! Trenger bare til èn, helt løs i toppen - virker som om lageret har gitt seg.
Comment
-
Jan-Thomas MAXFACTOR Sollie
Viking-Smackdown.com
Whiplash 90N YS 91SRS V-Bar5,3-Rave ENV 90 YS 91SRS V-Bar5,3-Rave Ballistic FSO V-Bar5,3
PM Yak53 DL50 KS pipe - TWM 46% Ultimate 3W 150QS - PILOT-RC 40%Extra 260 3W 150QS
Jerofuel
Lynx Heli InnovationsComment
-
Høhøhø *trommesolo* dust!
Comment
-
Ny sesong - og service på Reka! Vårrengjøring!
Har ryddet litt opp innvendig, samt gått over et par kosmetiske blemmer her og der. Litt mer gjenstår før den er klar for ny sesong, men artig å ta en runde på denne nå!
Har også plukket ut servoer av både vinge og stab - disse skal inn på 40% med nye skjøter. 7950TH liker dårlig å bli Y-koblet, og siden jeg har vært litt lat har jeg ikke giddi å lodde nye kontakter/ledninger selv om jeg fikk mer enn nok kanaler å boltre meg med når jeg fikk Jeti`n i hus. DX8 hadde jo strengt tatt bare.. nettopp, 8kanaler.
Uten Y-kobling funker disse ( i alle fall så langt jeg har testet ) fin-fint på Jeti sitt system direkte på 2s LiPo.
Reka får de gamle 7955TG servoene til 40% - noe som bør funke fint, samt jeg får forhåpentligvis bukt med blowback på 40% da 7950TH drar ca.10kg mer pr.servo.
WIN-WIN! Håper jeg. Hehe.
Fikk en skade i høyre vinge ifjor en gang, fikset dette dog ventet med å lakkere det opp - spray fra Biltema blir selvsagt ikke den samme finnishen som originalt, men veldig deilig å få en helhetlig look på dette igjen.Et par dents her og der blir også sett på.. våtslipepapir er fint å jevne det ut med før man sprayer ivei.
En runde over med spray og polish til slutt så ser det faktisk temmelig greit ut!
Freste opp litt større, jevnere spor til servohorn for litt ekstra utslag, med litt ny bling -
Høyre vingetupp, dvs. innside av roret har fått nytt materiale - freste vekk materiale først, tok en god slump for å komme til med en ny Herex-plate i bakkant -
Fant ut at motor faktisk var ganske løs i front, så det var på tide med en sjekk! Ryddet opp litt av ledninger samt lagt opp nye slanger for røyk! Har sliti litt med at den ène headeren har løsnet, litt trøblete å dra til / komme til boltene skikkelig men nå skal fae&/(skapet sitte. Hehe..
Inn i halen har jeg operert inn en god, stor tung plate med bly som jeg skrudde fast via en 4mm bolt via understellsbraketten. Reka har alltid vært litt kødden å henge i hover, pga. litt vanskelig mellomregister samt manglende vekt i rumpa. Satser på å få til en god CG i denne runden!
Åpnet også opp et hull i braketten som gjør at jeg slipper å løsne braketten hver gang jeg monterer sideror - kanskje på tide! Hehe..
Mindre ledninger og clutter i denne omgang! Disse er lagt under det støpte servobrettet. En ny røykpumpe fra XXL skal inn da det viste seg at den forrige aldri har funket ( hatt denne i snart 2år nå uten å teste pumpa! hehe.. ) Samme slags pumpe som sitter i 40% Extra`n min, funker knallbra!
Batterier ( og festeplate ) er festet så langt bak på brettet det er fysisk mulig i denne gang. Samt batterier er stacket sammen denne gang, slik det er løst så har jeg da 2komplette "pakker" ink. tenningsbatteri som jeg kan kjapt bare switche om på stripa. Enkelt og greit.
Pumpa blir festet på andre siden, tilsvarende langt bak.
Et par "kose" kvelder til å garagen så bør denne være klar for 2013.
Edit - og nå runder jammen meg denne tråden 30.000 visninger om.. 17stk! Hehe.. artig.Last edited by alflovvold; 16-04-13, 21:05.ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%
Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment