Unconfigured Ad

Collapse

Krill - Yak55 102"

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Guest

#631 Unapproved
    Motorer blir sendt i morgen eller onsdag ser det ut til. Fikk meld på FB i går om at dem lå klare

Comment

• alflovvold
      • Sep 2009
      • 5527

Whoho! Bra timing!
      ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

Comment

• alflovvold
        • Sep 2009
        • 5527

Ser ut som en etterlengtet GP123 dukker opp enten imorgen eller Fredag - på tide å få Reka flyvedyktig igjen!

Click image for larger version

Name:	20140402_231601.jpg
Views:	1
Size:	77.1 KB
ID:	607360

Har fortsatt en M110 til salgs ink. cannistere.. zZzZz..

Comment

• alflovvold
          • Sep 2009
          • 5527

.....oooog Reka venter fortsatt på ny donormotor! Hadde håpet på at den dukket opp idag, men Posten tok seg litt tid med å gidde å sende denne videre igår.

Ila. Mandagen så skal det nok skrus!

Name:	DSC_0024.jpg
Size:	138.0 KB
ID:	607412

Comment

• SmurfAir
            • May 2013
            • 1629

Posten ja, de stoler jeg ikke mye på....
            Jeg fikk hentelapp i dag (lørdag) på pakke fra Elefun som jeg hentet på mandag.

Ikke nok med det:
            Når jeg hentet den, hadde den ligget en del dager nede på posten (post i butikk), uten at jeg hadde fått noe beskjed.
            Var uten sporing siden den var sendt som brev, men jeg visste jo når den var sendt så jeg fikk mistanke å ringte ned på posten.

Opplever stadig surr og rot, det eneste som er stigende i posten etter mitt skjønn er prisene

Comment

• alflovvold
              • Sep 2009
              • 5527

Plug&play foreløpig..!

På tide å legge KS1060 pipene til rens.. ser frem til å ha Reka flyvedyktig igjen.

Ymse -

Name:	DSC_0026.jpg
Size:	103.0 KB
ID:	607452Click image for larger version

Name:	DSC_0030.jpg
Size:	120.2 KB
ID:	607453Click image for larger version

Name:	DSC_0031.jpg
Size:	108.2 KB
ID:	607454Click image for larger version

Name:	DSC_0032.jpg
Size:	94.6 KB
ID:	607455Click image for larger version

Name:	DSC_0041.jpg
Size:	92.3 KB
ID:	607456Click image for larger version

Name:	DSC_0047.jpg
Size:	61.9 KB
ID:	607457

Comment

• xilian
                Chief Executive Officer
                • Feb 2009
                • 6523

blir bra det der vett. åssen er vektforskjellen egentlig?
                Tom I. Arntsen

Comment

• alflovvold
                  • Sep 2009
                  • 5527

Mintor110 = 2,7kg
                  GP123 = 2,3kg

I alle fall det jeg finner oppgitt.

Blir jo piper på denne, så stygt redd for at jeg må frem med bly i nesa - alternativt en "tung" alu spinner av noe slag.

Mintor`n er unektelig fryktelig mye mer sexy, men.. gleder meg fryktelig til å starte opp denne, har tro på at Reka får nytt liv!
                  Last edited by alflovvold; 07-04-14, 21:47.

Comment

• alflovvold
                    • Sep 2009
                    • 5527

Dukket endelig opp etter mye knot med toll / post.

Sendte inn dokumentasjon på at den forrige var betalt, og at dette kun var en ny da den første var feilprodusert.

Og hva skjer? Pokkers tollen skal ha 270,- for å fortolle den og 350,- mva - nice! Heldig jeg er som får lov til å betale x2 ganger.

Ahhh.. vel. Riktig farge denne gang. &^£€$$#@!!

Name:	uploadfromtaptalk1396973162779.jpg
Size:	62.6 KB
ID:	607467

Comment

• Guest

#640 Unapproved
                      Fy fa.. Jeg har hatt så mye problemer med de idiotene som jobber der. Sist var med replacement motorer. Alle papirer fulgte med. De slapp igjennom 2 av 4 motorer. De trodde ikke på at jeg ikke hadde betalt noe for dem. Da jeg fortalte at de hadde sluppet igjennom 2 av dem så hvorfor ikke de to siste?? Da var dem svar skyldig gitt, men ikke fa.. om dem godtok papirer og forklaringer. Endte med at GP-engines måtte skrive et kort brev og fortelle at dette hjalt world wide med v1 motorene. Da slapp dem motorene 3 dager etter at jeg videresendte det til dem via mail. Helvetes idioter. Klarer ikke å se noe mellom fingrene. Ikke har dem spesielt peiling heller. Som du skriver betaler jeg ofte varer 2 ganger jeg også. De eksosflensene har alltid kostet meg skjorta. Mere i toll og mva enn dem kostet i Usa.

Comment

• alflovvold
                        • Sep 2009
                        • 5527

Reka er snart klar endog det skulle vise seg at det å montere piper på denne var et lite helv.. !!

Ser ut til å få en grei løsning til med KS sine fester - et lite helv.. å komme til, trangt under servotray!

Nesten så jeg tok turen bortom Odd for å hente noen Proflow cannistere med bakutblås - men ser lyset.

Er jo straks påske... $#@$@###!!!&^/!!
                        Last edited by alflovvold; 13-04-14, 00:56.

Comment

• alflovvold
                          • Sep 2009
                          • 5527

Fint lite flyging i påsken..! :-/

Endog, denne er endelig klar og startet for første gang idag. Yey!

Lover godt! Bare litt høy tomgang på klippet ettersom jeg startet opp litt sent ikveld, greit å ta litt hensyn til naboer hehe..

Comment

• laker47
                            • Oct 2011
                            • 408

Her trur jeg det bli mye power

Comment

• alflovvold
                              • Sep 2009
                              • 5527

Liten oppstart til idag - har ikke helt samvittighet til å la den stå å gå noe særlig, og i alle fall ikke ruse når hele nabolaget sitter å koser seg på terrassen i godværet! hehe..

Har litt jobb igjen innvendig mtp. at det har blitt litt ny plassering på RX batterier mm., samt at pipene subber litt bak på trayet. Var ikke helt problemfritt å installere piper på denne, trangt om plassen.. irriterende å skrape opp pipene også ettersom det har blitt litt prøvemontering frem og tilbake - glassfiberen riper ganske godt opp. #"$"$!!"!#$". Vel, om ikke annet kjøpte jeg dem brukt. Hehe..

Fin stabil tomgang, later til å være relativt lite vibrasjon. Helt OK støynivå på tomgang med pipene IMO. Stilt temmelig rikt fra fabrikk, kjører først en tank på tomgang før jeg gjør noe mer.

Denne har vært litt mer tungstartet enn både lillebror og storebror i samme serie og trenger foreløpig en dram rett i forgasser for å våkne opp. Regner med at det ordner seg ved litt kjøring på bakken, kun gått ca. 6min foreløpig.

Men - alltid artig å knipse litt bilder i godværet!

Gleder meg til å - forhåpentligvis - luftet denne og storerbror til helgen.

Name:	DSC_0062.jpg
Size:	192.4 KB
ID:	607583Click image for larger version

Name:	DSC_0068.jpg
Size:	137.3 KB
ID:	607584Click image for larger version

Name:	DSC_0071.jpg
Size:	114.9 KB
ID:	607585Click image for larger version

Name:	DSC_0114.jpg
Size:	145.1 KB
ID:	607586

Driver å hjernevasker minstegutten også - ser foreløpig lovendes ut! Hehe..

Name:	DSC_0103.jpg
Size:	202.4 KB
ID:	607587
                              Last edited by alflovvold; 22-04-14, 22:59.

Comment

• xilian
                                Chief Executive Officer
                                • Feb 2009
                                • 6523

LilleAlf så veldig fornøyd ut. Kjøpe en radio til og kjøre trainer. Det har jeg gjort nå, så gutta skal
                                få teste litt FunCub før de går over til 50cc Brainwash-level Advanced...
                                Tom I. Arntsen

Comment

Working...