Dagens video. Stakkars kameramannen måtte slåss med kjempemygg mens han filmet. De flyr forbi linsa av og til. Det er derfor det rister så mye. Det var helt sinnsykt med mygg der, jeg har masse røde og hvite prikker på eksponert hud etter mygg og knott. Jeg måtte kjempe ganske mye for å ikke la meg forstyrre for mye selv. Take-off'en ble ikke med på videoen.
Jeg tar en del landingsrunder midt i filmen, så sier han som står bak meg at det er en svak vind andre veien nå så jeg flyr rundt og kommer inn andre veien i stedet, med sola rett til høyre for flyet i approach. Det ser ut som jeg flyr høyt hele tida men det er ikke tilfelle. Skal sørge for at kameramannen står høyere neste gang.
Video (48 MB eller noe sånt):
Jeg tar en del landingsrunder midt i filmen, så sier han som står bak meg at det er en svak vind andre veien nå så jeg flyr rundt og kommer inn andre veien i stedet, med sola rett til høyre for flyet i approach. Det ser ut som jeg flyr høyt hele tida men det er ikke tilfelle. Skal sørge for at kameramannen står høyere neste gang.

Video (48 MB eller noe sånt):
Comment