Hadde jeg visst dette da jeg skulle handle hadde jeg kjøpt The World Models Velox II i stedet fra Elefun. Bildene av flyet på siden til butikken der jeg kjøpte Edge'n viser faktisk et annet fly. Jeg skrev ned de forskjellene jeg har oppdaget på anmeldelsen som jeg linket til over.
Hjelper nok ikke å forandre tyngepunkt. Hvis jeg prøver å peke kroppen naturlig rett går det jo nedover da vingene vil dytte nedover.
Man legger stort sett ikke merke til at den henger litt med halen bortsett fra når man flyr rett forbi uten krumspring. Det er snakk om et par grader. Tror luftmotstanden er betraktelig større da buken bremser litt.
Den er littegrann nesetung nå, og jeg liker det bra sånn foreløpig. Da blir den heller ikke haletung når jeg stapper kameraet i cockpit. Må bare lage et kamerafeste i tynn aluminium når jeg har tid.
Hjelper nok ikke å forandre tyngepunkt. Hvis jeg prøver å peke kroppen naturlig rett går det jo nedover da vingene vil dytte nedover.

Den er littegrann nesetung nå, og jeg liker det bra sånn foreløpig. Da blir den heller ikke haletung når jeg stapper kameraet i cockpit. Må bare lage et kamerafeste i tynn aluminium når jeg har tid.
Comment