Ikke noe nederlag det. Du må selvfølgelig tenke økonomi opp i dette. En 90-kjerrer er ikke bare dyr i innkjøp, men den bruker sikkert dobbelt så mye fuel.
Når det gjelder gyro må du nesten tenke litt på hvordan du kommer til å fly. En 401 fungerer helt fint til "vanlig" flyging. Men dersom du skal gjøre en del piro øvelser eller andre litt heftige øvelser så må du nok opp på 611. 611 er en referansegyro for konkurrentene. Dette har også gjort at det har kommet alternativer til 611 som er bra, men som er i prisklassen til 401. Logitech, Spartan og Curtis Youngblood sin Solid G. Finnes sikkert andre - men kommer ikke på noen flere.
Selv tenker jeg på å bytte ut 401-gyroen i en trex med en Spartan.
Jeg har akkurat byttet fra OS til YS - så om OS er verdens beste motor vet jeg ikke enda.
Når det gjelder gyro må du nesten tenke litt på hvordan du kommer til å fly. En 401 fungerer helt fint til "vanlig" flyging. Men dersom du skal gjøre en del piro øvelser eller andre litt heftige øvelser så må du nok opp på 611. 611 er en referansegyro for konkurrentene. Dette har også gjort at det har kommet alternativer til 611 som er bra, men som er i prisklassen til 401. Logitech, Spartan og Curtis Youngblood sin Solid G. Finnes sikkert andre - men kommer ikke på noen flere.
Selv tenker jeg på å bytte ut 401-gyroen i en trex med en Spartan.
Jeg har akkurat byttet fra OS til YS - så om OS er verdens beste motor vet jeg ikke enda.
Comment