Ser veldig fint ut .
Unconfigured Ad
Collapse
KRILL SU29 2,6m
Collapse
X
-
-
Ryddig og fint mister..ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%
Comment
-
Ser meget bra ut! Avstanden mellom covl og prop er spot onEF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
EF Yak-54. 110"
EF MXS 83"
GB Yak-55 2,2m
Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
Takk til:
Autopartner.se
http://www.youtube.com/my_videos?feature=mheeComment
-
Rune Haugen// Asker Modellklubb // IMAC Norge //
// Jeti DS-16 // Futaba 7C // 3W Votec 322 - 2,7m// EF Laser 60" // EF Extra 300 78" //
// Dji Naza F550 // 2 stk Pilot Extra 330 2,7m // Krill Sukhoi 29 2,6m (R.I.P) //
// http://www.youtube.com/user/gnistjeger //
" It's all 100% electric ! "
Comment
-
Rune Haugen// Asker Modellklubb // IMAC Norge //
// Jeti DS-16 // Futaba 7C // 3W Votec 322 - 2,7m// EF Laser 60" // EF Extra 300 78" //
// Dji Naza F550 // 2 stk Pilot Extra 330 2,7m // Krill Sukhoi 29 2,6m (R.I.P) //
// http://www.youtube.com/user/gnistjeger //
" It's all 100% electric ! "
Comment
-
Hvor er monster-3d-utslaga Rune??
Dette blir nok bra!ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%
Comment
-
@Xillian -
Her står jo motoren nesten i "friluft" så det bør gå bra. Spinneren kommer til å få noen halvmåne hull (tilsvarende som på Votec'n), som vil hjelpe til å dra luften rett inn over viklingene i motoren. Ellers er det ikke noe videre med baffling. Skal dog ta ut en åpning under i bakkant på cowlingen slik at luft passerer over regulatoren. Se om jeg må lage et lite vakuum slik at luften går greit igjennom. Videre må jeg se an om det bør tas hull i firewallen slik at batteriene også får litt luft. Det får jeg se an litt. Da må det igjen tas hull for ut-luft lenger bak i kroppen også...
@alflovvold -
Dårlig med 3D utslag her ja! Jaja...det har vi andre fly som kan ta seg av..hehe....
@anders -
Jo takk, synes også den bare ser bedre og bedre ut faktisk. Og enda bedre blir det vel når den kommer opp i sitt rette element!Rune Haugen// Asker Modellklubb // IMAC Norge //
// Jeti DS-16 // Futaba 7C // 3W Votec 322 - 2,7m// EF Laser 60" // EF Extra 300 78" //
// Dji Naza F550 // 2 stk Pilot Extra 330 2,7m // Krill Sukhoi 29 2,6m (R.I.P) //
// http://www.youtube.com/user/gnistjeger //
" It's all 100% electric ! "
Comment
-
Men hvilken vei går lufta?
Plettenberg sin anbefalte løsning har motor plassert i spinner og spinner som er åpen foran. Da ligger åpningen i spinneren foran propellen. Selv om flyet flytter seg forover er dette en lavtrykks sone. Baksiden av mottoren ligger bak propellen i en høytrykks sone. Så da vil motorens kjøle luft gå gjennom motoren bakfra og forover. Enig?
Du har gjort det litt anderledes så motoren sitter litt lenger bak men jeg tror at du får det samme fenomenet.
Mulig jeg et litt gal.Comment
-
Men hvilken vei går lufta?
Plettenberg sin anbefalte løsning har motor plassert i spinner og spinner som er åpen foran. Da ligger åpningen i spinneren foran propellen. Selv om flyet flytter seg forover er dette en lavtrykks sone. Baksiden av mottoren ligger bak propellen i en høytrykks sone. Så da vil motorens kjøle luft gå gjennom motoren bakfra og forover. Enig?
Du har gjort det litt anderledes så motoren sitter litt lenger bak men jeg tror at du får det samme fenomenet.
Mulig jeg et litt gal.Rune Haugen// Asker Modellklubb // IMAC Norge //
// Jeti DS-16 // Futaba 7C // 3W Votec 322 - 2,7m// EF Laser 60" // EF Extra 300 78" //
// Dji Naza F550 // 2 stk Pilot Extra 330 2,7m // Krill Sukhoi 29 2,6m (R.I.P) //
// http://www.youtube.com/user/gnistjeger //
" It's all 100% electric ! "
Comment
-
Jeg har truturn turbocool spinner på q80'n.. Vifteformet bakplate.. Blir knapt lunken den motoren selv om jeg kjører oppimot 6kw i den på max, så det virker som den gjør jobben sin..Ola G Bråten -77
Sunndal flyklubb avd. Modellfly
Extreme Flight Yak 91" Q80-8M
3DHS Slick 89" Q80-8m
Jeti DS-16Comment
-
Rune Haugen// Asker Modellklubb // IMAC Norge //
// Jeti DS-16 // Futaba 7C // 3W Votec 322 - 2,7m// EF Laser 60" // EF Extra 300 78" //
// Dji Naza F550 // 2 stk Pilot Extra 330 2,7m // Krill Sukhoi 29 2,6m (R.I.P) //
// http://www.youtube.com/user/gnistjeger //
" It's all 100% electric ! "
Comment
-
Jepp, thats the oneBruker ikke annet enn truturn for tiden jeg, da de kommer ferdig precut til ønsket propell og oser kvalitet
Kan kjøpe de med 1bakplate og flere koner med forskjellig precut og for å spare noen kroner om en vil ha både to og treblader alternativ f.eks..Ola G Bråten -77
Sunndal flyklubb avd. Modellfly
Extreme Flight Yak 91" Q80-8M
3DHS Slick 89" Q80-8m
Jeti DS-16Comment
-
Denne helga har virkelig loddebolten gått varm (!)Med en elektro kjerre og telemetri blir det litt å holde styr på.
Et koblingskjema var på sin plass.
Hoved "bryter" utvendig er lagt ferdig, samt trykknapp for lading av kondensatorene på ESC. Vet Jeti har kommet med en ferdig plugg som er genial for dette, men den er kun opp til 150A.
Batteribrett og tilkoblinger er klare. Feste av batterier gjøres ved justering av CG. I front sitter expanderen for telemetri, samt plugg for tilkobling av JetiBox til ESC om dette skulle være nødvendig. Dette sitter nå 2 stk MUI 200A ( en for hver av 15S pakkene ). Disse viser A (ampere ) mAh ( forbrukt størm ) og tid. RPM sensor viser naturlig nok rpm, men og W ( effekt ). I tillegg hentes det ut mottager batteri spenning rett fra mottager.
Og til slutt en liten film som viser første oppstart av motor og telemetri. Ser ut til å virke med en gang gitt!
Rune Haugen// Asker Modellklubb // IMAC Norge //
// Jeti DS-16 // Futaba 7C // 3W Votec 322 - 2,7m// EF Laser 60" // EF Extra 300 78" //
// Dji Naza F550 // 2 stk Pilot Extra 330 2,7m // Krill Sukhoi 29 2,6m (R.I.P) //
// http://www.youtube.com/user/gnistjeger //
" It's all 100% electric ! "
Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment