Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Sjekket ESM's sider nå og flyging weight er faktisk oppgitt til å være 8, 1 kg. Tyngdepunktet skal ifølge manualen være 145mm fra forkant noe jeg synes er langt bak. Det vil i tilfelle være eksakt 1/3 av vingekorden.
Kan kanskje være lurt å legge det litt fremover og heller shedde litt nesevekt etterhvert?
Har du sjekket rcu eller andre fora hvor den er flydd??
Tydelig at det ikke er rommet det kommer an på, Geir. Du har jo produsert mange kreasjoner uten noe skikkelig arbeidsrom. Men det er klart at et eget rom er en fin luksus.
Olav Moe
-- Uttrykket "flyinteressert ungdom" forteller ingenting om din fysiske alder. --
Flaps er hengslet og hjulbrønner er åpnet. Her er et god plass, understellinnfestingen er nesten ikke limt, så her blir det en runde med fortynnet epoxy.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment